Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2015 23:37 - Малко от мен
Автор: malkiteneshta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 996 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 25.11.2015 23:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Аз съм Дими. От малка се занимавам с музика и по-точно с пиано. Завърших Музикалната академия в Пловдив. В момента уча магистратура "Бизнес комуникации и връзки с обществеността". Всъщност до момента изучаваме само PR и журналистика - интересно е.
  Живея на село (в пловдивско) и обичам градината си. Това, с което най-често се занимавам са децата....Да, това е 
моята професия. Децата са чисти създания, които можеш да обичаш безрезервно. Обичам да прекарвам време с приятелите си - това са едни невероятни хора, на които можеш да разчиташ, да се забавляваш, лудееш, лигавиш... В свободното си време чета книги, карам ролери, разхождам се, социализирам се.
  Интересувам се от мода, театър, музика, интериорен дизайн, 

фотография и всякакъв вид изкуства. Спортът не е от най-силните ми страни, но определено се забавлявам, 
когато играя баскетбол или онези игри, които играем в гимназията (народна топка). Голяма слабост ми е 
планината. Не ме притеснява да спя на палатки! 

  Надявам се, че блогът ми ще ви хареса. Работя върху различни идеи и няколко проекта, които се надявам, че в най-скоро време ще мога да споделя с вас. Забавлявайте се
 ;)

image



Гласувай:
5



Следващ постинг

1. cecobob - Много правилно
26.11.2015 00:06
Тук всички се забавляваме и ти си добре дошла. Отгоре на всичко си и много хубава. Желая успех и настроение в blog
цитирай
2. malkiteneshta - Изключително много ти благодаря и ...
26.11.2015 00:13
Изключително много ти благодаря и се радвам, че мога да бъда част.
цитирай
3. ikra - Успех в блога и най-вече в живота!
26.11.2015 00:44
Винаги и навсякъде има нужда от мислещи и креативни хора, които желаят да се развиват и да бъдат в полза на обществото.
Бъди носител на добротата, тя е невидимият двигателен механизъм на успеха.
Спокойна вечер :)
цитирай
4. elcho - Здравей небесен "АНГЕЛ " !!!
27.11.2015 18:05
Ако прочета още 5-6 такива постинги, ще мога да спя по-спокойно вече. Незнаех, че има такива млади хора като теб ! Защото видях, че младите хора като гледаха филма "АВАТАР ", помислиха, че е документален ??!!??--------радвам се, че си тук УСПЕХ !!!!!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malkiteneshta
Категория: Хоби
Прочетен: 26402
Постинги: 16
Коментари: 40
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930